Ohjelmallinen ostaminen sopii kaikille mainostajille

Ohjelmallinen ostaminen on mainostilan automatisoitua ostamista. Järjestelmä valitsee asiakkaalle hyödyllisimmät paikat, joissa display-mainonta eli mainosbanneri näkyy ja toimii parhaiten. Ohjelmallisen ostamisen kautta voidaan reaaliaikaisesti ostaa mainosnäyttöjä eri sivustoilta ja näyttää mainontaa vain silloin, kun kohdataan aidosti kiinnostuneita henkilöitä – eli ei vain ostaa mainoksen näyttökertoja tietyssä mediassa. Ohjelmallisessa ostamisessa korostuu erityisesti datan hyödyntämisen rooli.  Ohjelmallisen ostamisen avulla voidaan tehostaa mainonnan tekemistä jättäen turhat käsin tehtävät työvaiheet pois. Järjestelmien työkalujen avulla digitaalista näkyvyyttä (display/bannerit, mobiili, video) voidaan ostaa, kohdentaa ja optimoida kellon ympäri. Mainostesi sisältö tehdään kuitenkin edelleen käsityönä. Kiinnostuitko ohjelmallisen ostamisen mahdollisuuksista? Kysy meiltä lisää!

Ohjelmallinen ostaminen Pro Ratas Oy:ltä – miten se toimii?

Ohjelmallista ostamista tehdään järjestelmien avulla, jotka ovat kytköksissä toisiinsa. Näiden kautta voidaan säädellä hintoja ja toimintoja. Järjestelmä käy kauppaa mainospaikoista aina näyttöpohjaisilla hinnoilla (CPM). Ostajan ei tarvitse sitoutua tiettyyn volyymiin, vaan järjestelmä ostaa mainospaikkoja juuri sen verran, kuin sillä hetkellä on tarpeellista. Mikäli ohjelmallinen ostaminen on sinulle uusi asia, ei hätää; meillä sinua palvellaan henkilökohtaisesti. Jokaisella asiakkaallamme on oma yhteyshenkilö, johon voit olla yhteydessä kampanjaasi liittyvissä kysymyksissä ja muissa asioissa. Myös mainostuotantomme on sinuun aina henkilökohtaisesti yhteydessä. Lue lisää siitä, miten display-mainontaa tehdään!

Data on avain kohdennettuun mainontaan

Ohjelmallinen ostaminen vaatii toimiakseen dataa. Yksinkertaistettuna data tarkoittaa tietoa kohderyhmistäsi; esimerkiksi ikä, sukupuoli, ammattiasema, kotitalouden koko ja tulotaso sekä kiinnostuksen kohteet. Datan ja tehokkaiden työkalujen avulla kuluttaja voidaan tunnistaa paremmin ja viestit räätälöidä jokaiseen tilanteeseen sopiviksi. Näin mainonta osataan kohdentaa juuri sinua kiinnostavalle kohderyhmälle. Jos mainostajalla on omaa kohdennusdataa, sitä voidaan hyödyntää, tai ostaa sitä kolmannelta osapuolelta. Oma data ei kuitenkaan ole välttämätöntä.

Pro Ratas Oy - Digimarkkinointi

Asiakaspalvelumme on avoinna arkisin klo 9 - 15.

Pro Ratas Oy Turku

Pitkämäenkatu 6
20250 Turku

Katso sijaintimme kartalta.

Pro Ratas Oy Helsinki

Käenkuja 3
00500 Helsinki

Katso sijaintimme kartalta.

Pro Ratas Oy Seinäjoki

Tiedekatu 2
60320 Seinäjoki

Katso sijaintimme kartalta.

Olemme osa Kaleva Mediaa.

Y-TUNNUS: 2454477-4

Tietosuoja | Rekisteriseloste

Nimi: Pro Ratas Oy   |   Verkkolaskuosoite: 003724544774   |   Operaattoritunnus: BAWCFI22   |   Välittäjä: Basware Oyj