Mobiilivalikko

Displaymainonta

Googlen laajan display-verkoston avulla tavoitat kattavasti yleisöjä. Voit mm. lanseerata uuden tuotteen tai lisätä yrityksesi näkyvyyttä - me autamme.

 

 

Google Adsiin kuuluva display-verkosto on yli kahden miljoonan verkkosivuston, videon ja sovelluksen ryhmä, jossa mainoksiasi voidaan näyttää.

Display-verkoston sivustot tavoittavat yli 90 % internetin käyttäjistä maailmanlaajuisesti. Display-verkostossa voit käyttää mainosten kohdistusta, jotta mainoksesi näytetään esimerkiksi tietyissä konteksteissa (kuten "ulkoilu" tai “cnn.com”), tietyille yleisöille (kuten "nuoret äidit" tai "uutta sedan-mallia etsivät ihmiset") tai tietyissä sijainneissa.

 

 

 

Miten displaymainonta oikein toimii?

 

 

 

 

Googlen Display-verkosto auttaa sinua löytämään oikean yleisön. Sen kohdistusvaihtoehtojen avulla voit näyttää viestisi potentiaalisille asiakkaille juuri oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa. Kohdistusta voi hyödyntää esimerkiksi silloin, kun etsit uusia asiakkaita, aktivoit nykyisiä tai haluat lisätä konversioiden määrää. Google Ads optimoi jatkuvasti ja automaattisesti toimintaansa, ja oppii vähitellen tuntemaan yrityksesi kannalta parhaat yleisöt. Display-verkostossa on erilaisia mainostyyppejä, joita voidaan valita.

 

Mainosten avulla voit herättää ostajien huomion jo ostamisen alkuvaiheessa. Voit näyttää mainoksesi asiakkaille jo ennen kuin he alkavat etsiä tarjontaasi kuuluvia tuotteita tai palveluita, tai muistuttaa sivustollasi jo käyneitä uudelleenmarkkinoinnin avulla. 

 

Voit myös seurata tavoitteitasi - näet, millä verkkosivulla mainoksiasi näytetään, sekä mitkä mainokset saavat eniten klikkauksia ja mitkä tuottavat eniten. 

 

 

Pro Ratas kartta
Ota yhteyttä